BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

WARNING . A NON-STOP DREAMS ABOUT THE FUTURE OF MY LIFE , MY PASSIOn and fabulousity

Wednesday, December 29, 2010



Kadang-kadang aku selalu bersimpati terhadap peminta wang sedekah di jalanan.Sekali sekala pernah aku menghulurkan bantuan ringgit yang tak sbebrapa.Tetapi lama-kelamaan aku dah jarang memberi.Aku tak menafikan setiap kali aku melalui jalanan yang ada peminta sedekah bersama kaki yang tempang,yang buta,ibu bersama si anak kecil yang comot dan perlbagai lagi karenah si peminta sedekah,Aku selalu berkata di dalam hati bahwa "God Blees You always" terhadap peminta sedekah.Kalau nak diberi duit nya setiap hari,akhirnya kit apun menjadi sperti mereka.Dan merka pula hidupnya senang lenang dengan duit sedekah.Dewasa ini,janganlah percaya sangat dengan peminta sedekah terutama sekali peminta sedekah dan teman pengiringnya yang normal.



0 comments: